SCG Stedengroep
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

SCG Stedengroep forum

5 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  Nelf1204 za maa 06, 2010 10:07 pm

dat zou nog een betere oplossing zijn, want een volledig uitgebouwde stad achter laten dat lokt nieuwe buren aan... en misschien zijn dat geen zo'n leuke buren ...
Beter problemen voorkomen dan problemen moeten oplossen hé. Very Happy
Nelf1204
Nelf1204

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 112

Terug naar boven Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  A-Angels zo maa 07, 2010 12:38 pm

Ik denk dat het wel veel voordelen geeft om dat te doen.
a) iedereen kent elkaar, door hier te moeten zitten
B) het maakt niet uit of je alleen of in een inactieve stad zit, want hier vind je de gezellgheid
C) als je wordt aangevallen door iemand en het hier meld dan heb je de hele groep als bescherming
Of dat je ergens anders hulp voor nodig bent, zoals b.v. uitbouwen.
D) als je shoppers in je stad krijgt kunnen ze geen forum lezen, dus je kunt alles kwijt , dus ook geplande aanvallen of zo. De link staat wel op het forum, maar iemand kan alleen binnen komen als kitter hem/haar heeft geaccepteerd, en de stadsleiding geeft hier door wanneer er een nieuw lid is, zodat kitter die kan accepteren.
Zie eigelijks alleen maar voordelen om het zo te doen!!!! cheers
A-Angels
A-Angels

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 113

Terug naar boven Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  Kitter7 zo maa 07, 2010 1:10 pm

Okee, dat is goed, dan gaan we de forums verwijderen. Alleen de link met dit forum er nog op. Vanaf wanneer gaan we schoonmaken? Ik dacht zo'n volgende week vrijdag. Dan heb je genoeg tijd om het te lezen, account aan maken, enz.
Kitter7
Kitter7
Admin

Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 07-02-10

https://scgsteden.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  Kitter7 zo maa 07, 2010 1:30 pm

Ik heb dit bericht op het forum gezet.





Howdy,

We hebben een eigen forum. Wisten jullie dat al? Dat is veel handiger dan dit, en we staan gelijk in contact met alle andere SCG Steden. Wat vinden jullie er van? Kennelijk een zooitje troep, want jullie zitten er niet op. Jullie zijn niet geregistreerd en posten geen berichten. Het is heel erg gezellig daar!

Alleen Wild West Joshua uit Fort Gibson zit daar op, en doet ook bijna niks. Is ook fout. Je moet wel meepraten met dingen, anders weet je niet wat er gaat gebeuren. We hebben delen zoals Saloon, Forten, Duels, noem maar wat. Er worden dagelijks interessante dingen gepost!

Dus ga naar https://scgsteden.actieforum.com en maak een account aan. En kijk er ook dagelijks op. Bij mij gaat dat zo: Als ik klaar ben met The West ga ik daar op kijken. Kunnen jullie toch ook doen?
Je moet wel geregistreerd zijn om alle topics te kunnen zien. Je kunt er nu maar 1 zien.

Een paar punten:

1. Iedereen kent elkaar, door hier te moeten zitten.
2. Het maakt niet uit of je alleen of in een inactieve stad zit, want daar vind je de gezellgheid.
3. Als je wordt aangevallen door iemand en het daar meld dan heb je de hele groep als bescherming.
4. Of dat je ergens anders hulp voor nodig bent, zoals b.v. uitbouwen.
5. Als je shoppers in je stad krijgt kunnen ze geen forum lezen, dus je kunt alles kwijt , dus ook geplande aanvallen. De link staat wel op het forum, maar iemand kan alleen binnen komen als ik hem/haar heeft geaccepteerd, en de stadsleiding geeft hier door wanneer er een nieuw lid is, zodat ik die kan accepteren.


Nog vragen? Stel ze dan gerust. Maak een account aan op scgsteden.actieforum.com en kijk er ook dagelijks naar.

Alle forums op alle SCG Steden zullen verwijderd worden. De exacte datum is nog niet bekend, maar hij komt er wel!

Groet,
Kitter
Kitter7
Kitter7
Admin

Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 07-02-10

https://scgsteden.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  Nelf1204 zo maa 07, 2010 3:23 pm

Go, kitter, go!!! cheers lol! cheers
Nelf1204
Nelf1204

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 112

Terug naar boven Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  tervicz zo maa 07, 2010 3:55 pm

Ik ben zeker te vinden voor deze oplossing. Voor mij mag de datum nu zijn. Hoe vroeger, hoe beter Very Happy
tervicz
tervicz

Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 07-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  A-Angels zo maa 07, 2010 4:37 pm

Toppie, ik stuur hem naar alle leden!!
Wil je nog wel even zien dat je een verborgen topic voor de stadsleiders kunt maken?? Zodat als er wat is, we daar kunnen overleggen.
A-Angels
A-Angels

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 113

Terug naar boven Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  Kitter7 zo maa 07, 2010 9:35 pm

Ja, daar zal ik nog even naar kijken. Misschien dat GoldenSnake van W2 me kan helpen.
Kitter7
Kitter7
Admin

Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 07-02-10

https://scgsteden.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  A-Angels di maa 09, 2010 1:21 pm

Dit heb ik naar onze stadsleden gestuurt;


Hallo stadsgenoten,

We hebben een eigen forum. Wisten jullie dat al? Dat is veel handiger dan dit, en we staan gelijk in contact met alle andere SCG Steden.
We hebben delen zoals Saloon, Forten, Duels, noem maar wat. Er worden dagelijks interessante dingen gepost!

Dus ga naar https://scgsteden.actieforum.com en maak een account aan. En kijk er ook dagelijks op. Bij mij gaat dat zo: Als ik klaar ben met The West ga ik daar op kijken. Kunnen jullie toch ook doen?
Je moet wel geregistreerd zijn om alle topics te kunnen zien. Je kunt er nu maar 1 zien.

Een paar punten:

1. Iedereen kent elkaar, door hier te moeten zitten.
2. Het maakt niet uit of je alleen of in een inactieve stad zit, want daar vind je de gezelligheid.
3. Als je wordt aangevallen door iemand en het daar meld dan heb je de hele groep als bescherming.
4. Of dat je ergens anders hulp voor nodig bent, zoals b.v. uitbouwen.
5. Als je shoppers in je stad krijgt kunnen ze geen forum lezen, dus je kunt alles kwijt , dus ook geplande aanvallen. De link staat wel op het forum, maar iemand kan alleen binnen komen als Kitter hem/haar heeft geaccepteerd, en de stadsleiding geeft hier door wanneer er een nieuw lid is, zodat Kitter die kan accepteren.
6. Ben je zelf uit winkelen, houd je altijd contact met je groep,
en kom je tijdens het winkelen ergens wat leuk tegen op het forum, kun je dat direct plaatsen op het externe forum.
7. Zou je zeggen, kom daar staat een enorme spookstad die wil ik overnemen, kan dat, want je bent niet alleen, je houd je gezelligheid.


Nog vragen? Stel ze dan gerust. Maar maak een account aan op scgsteden.actieforum.com en kijk er ook dagelijks naar.

Alle forums op alle SCG Steden zullen verwijderd worden. De exacte datum is nog niet bekend, maar hij komt er wel!
Er komt dan nog een topic te staan, met de verwijzing naar het externe forum. Dus dat houd in, dat je geen extra snelkoppelingen of extra favorieten hoeft te hebben, maar je gaat simpel hier naar het forum, en je klikt op de link en je zit op het externe!
Of je nu hier alle topics na leest of op het externe forum, het blijft hetzelfde, daar zit niet meer werk in.

Deze mail zal ook nog op het STADS FORUM staan, en als je een reactie hebt, kun je die daar nog plaatsen.

Groetjes A-Angels
A-Angels
A-Angels

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 07-02-10
Leeftijd : 113

Terug naar boven Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  jeroenoen132 wo maa 10, 2010 5:50 pm

maak je onder schrift ff kleiner hij is zo wel erg groot
jeroenoen132
jeroenoen132

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 07-02-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  Kitter7 vr maa 12, 2010 8:03 pm

Wheheh, ik word er bang van! Ben jij dat?
Kitter7
Kitter7
Admin

Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 07-02-10

https://scgsteden.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

SCG Stedengroep forum - Pagina 4 Empty Re: SCG Stedengroep forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum